Стаття
Нова українська школа базується на компетентностях, потрібних для успішної самореалізації у житті: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися однією з іноземних мов; математична, технологічна, цифрова, екологічна та економічна компетентності; підприємливість та інноваційність; критичне мислення; творчість; ініціативність, вміння оцінювати ризики, приймати рішення, вирішувати проблемні ситуації тощо.
Початкова школа матиме два цикли: 1-2 та 3-4 класи. За новою програмою діток у 1-2 класах не оцінюють, але є усне оцінювання, також у програмах є очікуванні результати навчання в кінці кожного циклу навчання.
Змінилися методи і прийоми навчання, заняття інтегровані з кількох дисциплін, а навчання спрямоване на знаходження самостійних шляхів вирішення проблем, на розвиток мислення дітей, на застосування набутих знань і вмінь у повсякденному житті.
Можуть використовуватись різні способи заохочення до навчання. Це можуть бути різні цікавинки, якісь мотивуючі символи – сонечка чи смайлики. Замість «домашки» - рекомендують творчі завдання, «тематичне» спілкування з батьками, практично-пізнавальні «доручення» тощо.
Перевіряти техніку читання не будуть. Вимоги щодо обов’язкової кількості прочитаних слів за хвилину зникають. Головне – не швидкість, а якість читання і розуміння прочитаного.
Вчителям рекомендують, щоб на першому етапі навчання діти писали олівчиком. Вся справа у психології. Учень може стерти те, що не сподобалося, або виправити. Дитина не боїться самої помилки, впевненіше почуває себе у складних кроках, адже письмо для неї нове.
Кожен день починатиметься з Ранкової зустрічі, де діти обмінюватимуться
новинами та інформацією,уроки проходитимуть як в класі, так і на подвір’ї .
Вся робота вчителя НУШ направлена на розвиток учня, на мотивацію його до навчання, до бажання розвиватися, досліджувати, пізнавати та рости.
Батьки будуть спільниками, однодумцями учителя, спостерігаючи за поступом своєї дитини, спілкуючись з нею, підтримуючи та допомагаючи їй. І слідкуватимуть не за оцінками т. зв. «успішності» дитини, а за тим, чи уміє вона вчитися.Чи вміє дитина запитити, пояснити, чи вміє висловити свою думку усно, письмово, захистити висловлену думку, знайти необхідну інформацію, чи використовує знання, отримані в школі, чи справляється з певними життєвими проблемами або завданнями. Чи дитина самостійна, соціалізована, відповідальна.
Не вірно введені дані